Fashionjoint

utbildad nagelterapeut

 
Åh jag är så glad. Nu är jag färdig utbildad nagelterapeut och har klarat båda proven i både lack gel och gele. På provet gjorde vi en hand med tipp och en hand mall med två olika franska varianter. (som ni ser är en lite vitare och skarpare). Har redan firat med tacobar mat med massor av varm ost sås, haha stor favoriten. Nu ska jag träna hemma lite och även testa göra fler återbesök på folk jag känner. Så ja känner mig ännu mer säker på allt, sedan så ska jag försöka börja ta några kunder i taget.

Posted in: Nagelteraput utb.





Skrivet av: hanna

så duktig grattis :) vad kul, älskar naglar och saknar få fixa mina egna :( <3 finns inget snyggare och kvinnligare

Svar: Tack!! Håller helt med så fint!!
sanna hyvärinen

2015-02-07 - 19:25:18
Skrivet av: hanna

så duktig grattis :) vad kul, älskar naglar och saknar få fixa mina egna :( <3 finns inget snyggare och kvinnligare

2015-02-07 - 19:25:18


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.