Fashionjoint

lindex bomber jacket

jacka här 
 
Känner mig lite halv handikappad, har varit och vaccinerat mig inför resan och nu värker hela armen. Så får blogga med en hand. Lovar det är svårare än det låter! Haha, här hemma är det fullt upp inför resan och senare idag ska jag börja skriva packlista. Ville bara visa upp Lindex jackan som jag bloggade om förr. Hoppas ni har en fin dag!

Posted in: Vardag





Skrivet av: Ellen

Så fin jacka! :)

Svar: Tack!!
sanna hyvärinen

2015-02-26 - 15:19:20
Hemsida: http://ellengrantz.blogg.se/
Skrivet av: Stina

Snygg jacka! :)

Svar: håller med!!
sanna hyvärinen

2015-02-26 - 15:24:50
Hemsida: http://ztinas.spotlife.se
Skrivet av: MATILDA

Supersnygg :D

Svar: Håller med!! 😄❤️
sanna hyvärinen

2015-02-27 - 13:47:46
Hemsida: http://matildays.se
Skrivet av: Ylva

Byxorna!? TO DIE FOR

2015-03-02 - 14:40:08
Skrivet av: Riina

Hej!
Har jagat denna jacka som en tok, du vill möjligtvis inte sälja din? 😊

Svar: Jag lämnade tillbaka den för den var gigantisk över axlarna :) och åkte alltid upp över midjan. Tyvärr, men kolla tradera eller trendsale 😀
sanna hyvärinen

2015-09-09 - 21:18:09


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.