Fashionjoint

inredningsdrömmar

inredning
1. Palm pappersmugg 12-pack / 2. Vacker transperant glasburk / 3. Raymond skärbräda / 4.  Bordslampa vit marmor / 5. Bordslampa svart marmor
 
Vad vill jag mest av allt just nu? Inreda mitt egna hem. Ni som följt mig ett tag vet att Emil och jag letar lägenhet ..fortfarande. Just nu lutar det åt att bo i hans (som han hyr ut just nu) tills vi hittar något tillsammans. Men tänk och få hitta något tillsammans, folk är galna nu och köpar allt innan dem ens hunnit se det.

Posted in: Inspiration







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.