Fashionjoint

favorit instagramkonton

Angelica Blick och Rebecca Fredriksson lägger varje dag upp nya bilder ifrån deras vardag på allt möjligt som inspirerar mig. Resor, naglar, frukost, träning, skönhet, mode och naglar. Precis som i deras bloggar.
 
 
Vieactive är ett klädmärke med riktigt snygga kläder och bra pepp i sitt feed och Stylerunner är en hemsida med det allra senaste inom träning. Om du ska träna och vill ha motivaton så bläddra igenom dessa konton!
 
 
Känner ni igen dem där instakontona som ni följer som man inte kan låta bli att stalka sönder för dem ser så bra ut och har värsta drömutseendet och önskar du såg ut som dem? Här är mina två - svenska Sofia Karlberg och danske Mathilde Gøhler! Blir sur och glad på samma gång när jag ser deras selfies haha.
 
 
Detta första konton Vittmedstil har jag följt sedan ett tag tillbaka, tyckte jag kände igen ägaren av konton och såg henne på Ica en dag och var tvungen att fråga. Hon bor alltså här i Enköping och är grym på allt som har med inredning och göra så alla Enköpingsbor (och alla andra!) följ henne! På Nyahemmets konto kryllar det också av marmor, vitt, rose osv.
 

Dessa konton inspirerar på annorlunda sätt. Nectar and stone är en tjej som är dessert designer och skapar härliga bakelser i fina pastellfärger och målar så vackert. När du bläddrar igenom Thelustlist känns det som en blogg i instgram/konst stil, hon målar allt vi suktar efter. Sjukt duktiga och kreativa!
 
Vilka är era topp 3 tips?

Posted in: Tips





Skrivet av: SANDRATORN.SE - TÄVLING I BLOGGEN!

Bra tips! (:

Svar: Har du några favoriter 😄
sanna hyvärinen

2015-02-11 - 21:38:46
Hemsida: http://sandratorn.se
Skrivet av: Anonym

vilken härlig blogg du har

Svar: Tack!!
sanna hyvärinen

2015-02-12 - 07:27:39


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.