Fashionjoint

bxxlght

bokstäver boxlight bxxlght diy göra själv inredning lampa logga tavla tavla
Hur underbara är inte lightboxes från Bxxlght. Skulle mer än gärna ha en av dessa hemma hos mig. Du kan köpa med färdiga texter eller skriva din egna text. Det jag gillar med den här lampan är att den har samma typsnitt, idé och design som många av de vägskyltar man passerar när man är på roadtrip längs typ amerikanska vägar. Det bästa? Du kan byta ut orden när du tröttnar. Hur ball? Kostar allt ifrån 2900:- till 5000:-... 

Posted in: Inspiration







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.