Fashionjoint

ätbara nyheter

 
När man jobbar extra på Ica så snappar man ju upp många roliga nyheter. Så tänkte jag kunde göra ett blogginlägg om tre av dem.
 
1. Lidahls kvarg släpper super många nyheter och dem tre smakerna ovan är några av dem. Bara jag som längtar efter att testa nötchokladsmaken? Se alla här!
2. Det har släptts en marabou choklad kaka med smak av Japp choklad. Att testa alla olika nya olika marabou smaker som släpps då och då har ju blivit som en grej i samhället vilket jag tycker är roligt och spännande, håller ni inte med?
3. Både OLW och Estrella har släppt chips som ska vara riktigt ordentligt räfflade och mycket grovare. Vill testa smaken Jalapeno ifrån OLW. (Estrella har även släppt riktigt tunna chips)
 
Nu ska jag fortsätta plugga till mitt nagelprov som är i övermorgon! NERVÖST!

Posted in: Tips





Skrivet av: Gunilla

Hej. Grova chipsen är jättegoda :-)

Svar: Vilket märke och smak tog du:)
sanna hyvärinen

2015-02-05 - 11:17:47
Skrivet av: hanna

omyy va gott :D måste testa allt, lycka till på provet söt :)

Svar: JAG KLAAAAARADE 😄😄😄
sanna hyvärinen

2015-02-06 - 19:05:41


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.