Fashionjoint

social media party

 
Idag har jag köpt en tomte för att få lite bättre julkänsla här hemma. Vi har nästan inge julpynt alls, så omysigt! I helgen blir det att införskaffa julpynt och gran, sedan börja lägga dem första klapparna under granen. Annars i helgen så ska mamma och jag på social media party i Stockholm imorgon. Kameran följer med! Ska bli kul att träffa alla inspirerande bloggare som man annars bara sett genom skärmen. Lyssna på livepoddar, få bloggtips och förhoppningsvis hinna köpa Fornis bok och få den signerad. Blir nämligen bråttom hem för att sedan fira min bror som fyller år.
 
Nu blir det strax idolfinal!
 

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.