Fashionjoint

kylie jenner makeup tutorial

 
Jag är riktigt trött, kan knappast hålla ögonen öppna. Har suttit och klickat runt på smink tutotials på youtube ett bra tag nu.. Var tvungen att dela denna video bara. Älskar Kylies utseende (vem gör inte?) och den här tjejen har gjort en jättebra tutorial på hur man kan sminka sig exakt som henne! Nu ska jag stänga av datorn och gå och lägga mig. Imorgon har jag inga planer alls förutom att gå ner på torget och köpa mig en mjukglass. Har inte ätit någon alls i år kom jag på tidigare idag. Haha jaja onödig information.. Godnatt!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.