Fashionjoint

acne rumor leather bag

acne bag rumor leather black white
Kan ju vara snyggaste väskan någonsin. Stora hjärtögon* Den finns i så många olika färger och mönster, men denna svarta stilrena vill jag bara trolla hit till min famn nu. Den måste bli min!
 
Vart en god cesarsallad lunch på stan med min kusin idag, och imorgon blir det sushibuffe med Sandra på favoriten Mogges Sushi här i Enköping. Vad vore livet utan god mat? Haha skulle kunna leva på bara sushi. Ikväll ska jag kolla på Spring på tv4 och ta det lungt.

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.