Fashionjoint

hunkydory tygväska

Finns i fyra olika färger här. (Finns även i vanlig storlek på andra sidor.)
 
Åh denna väska alltså. Den vill jag ha att bära tvätt ner till tvättstugan i. Haha, gud vad vuxen jag låter. Men i sommar ska jag ju flytta in till Emils lägenhet, och då börjar man tänka på allt som har med sånt att göra. När jag såg denna så tänkte jag att den skulle vara perfekt för stranden, men även tvättstugan! Namnet Everything bag passar den perfekt. The new Ikea-blue-bag haha ;) Denna ska jag önska mig till min födelsedag!

Posted in:





Skrivet av: Jessica

Så fina!

Svar: Jaaaaag vet suktar efter deeeen!
sanna hyvärinen

2015-05-09 - 21:09:40
Hemsida: http://jessicaantemyr.devote.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.