Fashionjoint

celebrity snapers

celebrity snappers jenner jylie kardashians kenza kim kardashian kylie rihanna tash and dev zouiten
Sociala medier, finns det redan så sjukt många. Men det senaste trenden är de officiella snapchat kontona som många kändisar skaffar nu. Själv tycker jag det är mycket roligare och se vardagsklipp än alla redigerade bilder på andra sociala medier. Dem känns mer äkta! Här är några av kändisarna som jag följer! Om ni vill följa mig adda @ffashionjoint
 
Fler av dessa tips?
 

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.