Fashionjoint

Tripp till Stockholm

Bilder ifrån min WAH Nail bok
 
Igår så var mamma och jag på en tripp till Stockholm för att kolla hur jag ska ta mig fram och tillbaka till min nagelterapeut utbildning som börjar den 8 oktober. Det var enkelt och gick snabbt, men det kändes bra att vi var där och hälsade på så jag inte kommer vilse första dagen sen. Dem som äger stället var jätte trevliga och det känns som jag valt rätt ställe! Lite jobbigt dock att jag blir åksjuk på tåget, speciellt dem nya tågen, så hoppas jag vänjer mig sen! Detta har jag gjort mig väldigt nervös och mår typ dåligt när jag tänker på det, för jag är så känslig, men jag ska klara det :) Även gjort en ny kategori för denna utb här i bloggen.

Posted in: Nagelteraput utb.





Skrivet av: Susanna Maria J

Å så roligt! Hoppas du får det så himla kul i Sthllm! Kram!!

Svar: Tack :D!!
sanna hyvärinen

2014-09-12 - 12:33:00
Hemsida: http://oslofru.com/
Skrivet av: Gunilla

Åh vad bra att ni kollade upp det, för då känns det väl lite tryggare för dig. Du kommer klara det galant tror jag, för du är så duktig med allt du åtar dig. Puss o kram fr moster <3

Svar: Tack älskade moster <3
sanna hyvärinen

2014-09-13 - 14:07:34
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se
Skrivet av: NICOLE

Vad kul att gå en sådan utbildning :D


Svar: Super spännande ska det bli :D!
sanna hyvärinen

2014-09-14 - 10:55:56
Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.