Fashionjoint

trend - houndstooth

babyshower jobb mode blogg helg kul bikini väska blogg houndstooth jul 2013 julafton klänning kläder tips julklappar mamma pappa man kille tjej pojkvän hm julkläder julklänning röd vinröd kjol kofta mode birkenstock trend fashion kenza mönster naglar
Kofta / Kjol
 
Jag har en sorts hatkärlek till den här nya Houndstooth trenden. Plaggen ovan är dösnygga och jag tycker dem är höstiga, men det finns lika många fula plagg i detta mönster som jag aldrig ens skulle sätta på mig. Jag tror det är lätt att detta mönster blir för mycket och tantigt, men om man använder plaggen rätt som Jameela och Kendall ovan gör så blir det hur snyggt som helst! Håller ni inte med? Michael Kors har till och med satt detta mönster på den kända Selma väskan.

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.