Fashionjoint

Odd Molly Home kollektion

 
Det är många märken som börjat med kläder som sedan utvecklas och börjat med heminredning, två självklara exempel är H&M och Zara. Förra året så började även Odd Molly med heminredning, vilket jag hade missat helt. Dem har just nu bara kuddar och filtar i kollektionen som heter Couch Lovers Unite. Dem påminner mycket om plaggen som Odd Molly säljer och min favorit är nog pläden som är grå med cericefärgade uddar på! Såg även på deras hemsida att dem släppt lite fler varianter som inte är i samma stuk som dem på bilderna. Vad tycker ni?

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.