Fashionjoint

Mina nya Å Boots

Jeffery ville vara med på bild, hahah såå söt!
 
Dessa är dem första vinter/höst skorna jag ägt med någorlunda hög klack. Som jag skrivit förr så är jag ganska bekväm av mig och väljer hellre platta skor framför klack, även fast jag älskar klackskor. Dessa Å boots ifrån Åhlens gick på 399 kronor och finns fortfarande i butik och på nätet om ni är intresserade själva. Dem har riktigt snygga höst och vinterskor just nu, så ett tips är att kika in på Åhlens. 

Posted in: Shopping





Skrivet av: Susanna Maria J

Å jag älskar dom! :D

Svar: Åh tack! As snygga på, passar till allt ju :D
sanna hyvärinen

2014-09-10 - 14:32:38
Hemsida: http://oslofru.com/
Skrivet av: Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Skitsnygga klackskor!!

Sv: Vad kuuul att du vill vara med och tävla om en intervju (: Får önska dig lycka till!

Svar: Tack!! Håller tummarna :)
sanna hyvärinen

2014-09-18 - 21:08:33
Hemsida: http://musicismyboyfriend.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.