Fashionjoint

Just Ordered - Bootcut yogapants

Som jag velat ha ett par av dessa. Dem har länge funnits med på min önskelista, men nu är dem beställde och snart i min ägo. Känner ni som mig att man känner sig lite väl sunkig att gå ut i mjukisarna som du sitter i hemma? Jag har inte direkt några fina mjukisbyxor, så dessa kommer passa mig perfekt, som gärna inte sätter på mig jeans bara för arr gå ut med hunden! Dessutom så sitter jag alltid i mjukisar hemma och aldrig i jeans, gör ni det? Dessa gick på nästan 600 kronor med frakt, tull och skatt. Lätt värt det - eftersom alla andra modeller jag hittat sitter super slappt där uppe och är gigantiska i bootcuten. Jag vill att den ska sitta tight över rumpan och ha en lagom bootcut, precis som dessa.

Posted in: Shopping





Skrivet av: Julia Müller-Sandvik

sv: Hej Sanna, tack för din kommentar, självklart har jag röstat på dig! Lycka till! :)

Svar: Tack!!
sanna hyvärinen

2014-09-13 - 22:36:00
Hemsida: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Skrivet av: hanna

mycket snygga, älskar sånna yoga pants! lever i mina från victoria secret <3

Svar: åhh, i vinter kan vi köpa VS i sthlm ju när dem öppnar :D åh!
sanna hyvärinen

2014-09-14 - 16:07:01
Skrivet av: Amalia

Supersnygga! Har ett par liknande som jag hittade på H&M för 199kr som sitter som en smäck! Dock var det ett tag sedan jag köpte dem och har inte sett sådana där sen dess.

Svar: Åh vilken tur du hade :D Kikade där i helgen men hittade ingen! Svårt att hitta i butiker, men lätt online, som med det mesta typ haha :D
sanna hyvärinen

2014-09-14 - 18:28:04
Hemsida: http://wahlstrom.horseworld.se
Skrivet av: hanna

underbart, önskar man bodde närmare bara haha xD men du måste visa byxorna när du fått dom? hihi <3

Svar: Ja det ska jag!! :D
sanna hyvärinen

2014-09-14 - 20:54:35
Skrivet av: Sanna

LALALAL TEST kommentar på nya bloggdesign

2014-09-30 - 19:37:24
Hemsida: http://www.fashionjoint.se
Skrivet av: Anonym

Superläckra! Var har du köpt dem?:)

2015-02-11 - 17:01:03
Skrivet av: Anonym

Superläckra! Var har du köpt dem?:)

Svar: Jag köpte dem på nordstroms.se men just dessa i märket Bobi är slut, men det finns liknande! Eller googla på Bootcut yoga pants
sanna hyvärinen

2015-02-11 - 17:03:16


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.