Fashionjoint

Instgram @Ffashionjoint

1. Nu när det är lite kallare så bor jag i mina Nike Air Max, så snygga och fräsht med helvitt! / 2. När jag är i andra städer och shoppar, så har Frozen Yoghurt blivit ett måste innan vi beger oss hem. I Enköping finns det inte att köpa någonstans, så det är mitt största cravings just nu! Har ni smakat eller? Det är ju så sjuukt gott. / 3. Köpte mig denna svarta mysiga kofta på Åhlens, som jag visade upp här i bloggen. / 4. Verdace har släppt en ny härlig doft i namnet Absolu!  / 5. Såhär kan mornarna se ut hemma hos mig, så mysigt med vovven som vill sova på ens arm och mysa. Vet faktiskt inte vad jag skulle ta mig till utan min älskade Jeffery, tänk att han är en sån gammal gubbe nu. Jag vill aldrig att han ska lämna min sida. ♥ / 6. Grey shades. / 7. Ni som har följt min blogg ett tag vet att jag lärde mig äta sushi i London. Mamma och jag lyxade till det med sucshi framför Idol. / 8. Mysvovve. ♥ / 9. Funderar på att köpa dessa omtalade böcker, någon som läst dem?

Posted in: Vardag





Skrivet av: Jessica Högberg

Mysiga bilder!

Svar: Tack! :D<3
sanna hyvärinen

2014-09-05 - 11:47:04
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: MATILDA

Så gott med sushi :D

Svar: Ja såå gott! Godaste är den med advocado! Vilken är din favorit?
sanna hyvärinen

2014-09-05 - 13:47:42
Hemsida: http://matildays.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.