Fashionjoint

bootcut yoga pants

black bootcut jeans mjukis mjukisbyxor pants svarta yoga
 Super snygga och sköna! ♥
 
Nu kan jag gå ut i snygga mjukisbyxor! Kolla vad jag äntligen fick hem på posten. Officiellt dem bästa / snyggaste / skönaste / trendigaste mjukisbyxorna jag äger. Dem ser nästan ut som jeans i verkligheten. Jag är alltid skeptisk när jag beställer saker och ska testa dem. Det är ofta man (läs: jag!) blir missnöjd. Men dessa yoga pants satt som en smäck, precis som jag föreställde mig. Man känner sig snygg i dem också eftersom dem sitter tight över rumpan och låren!
 
Åt nyss bananpannkaka med Nutella på och ska snart hoppa in i duschen, annars har jag inte gjort så mycket idag.

Posted in: Shopping





Skrivet av: isabell

Fina vars är de köpt? :)

Svar: Revolve clothing :)
sanna hyvärinen

2014-09-25 - 15:16:35
Hemsida: http://isabell.blo.gg
Skrivet av: Hanna

Perfekta tjejen!! ❤️ satt som en smäck ju, vill med ha 😍

Svar: Super sköna!! :D
sanna hyvärinen

2014-09-25 - 17:18:17
Skrivet av: hanna

ah älskar sånna modeller :D måste nästan införskaffa mig ett par till!

2014-09-28 - 15:27:20
Skrivet av: Lisa

Snygga!! Va har du för storlek? (:

2014-10-05 - 17:21:41
Skrivet av: Anonym

Är hemsidan säker? Btw älskar din blogg!!

Svar: Ja :) Tack kul att höra, Vem är du då anonym ;D
sanna hyvärinen

2014-10-05 - 17:31:59
Skrivet av: Anonym

Plus kan man lämna tbx ifall man inte skulle bli nöjd? Tacksam för svar! :)

2014-10-05 - 17:34:53
Skrivet av: Hanna

Vilken storlek har du, och hur är dom i materialet asså är dom tunna eller tjocka i materialet?

2018-01-06 - 12:05:00


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.