Fashionjoint

topp 3 favoriter - nelly

1. Scallop Lace Dress, Nly Trend  / 2. Grady Crewneck Sweater, MBMJ / 3. Mesh Insert Bodycon, Miss Selfridge
 
Om jag fick välja tre saker ifrån Nelly, så skulle jag välja dessa. Klänningarna är så snygga. Men låt oss prata om tröjan ifrån Marc Jacobs!? Hur jävla snygg är inte den? Tänk att några få detaljer kan göra så mycket. Ränderna är vadderade så det blir skinnjacka stuk, en ny trend på g kanske? Synd att den kostar en förmögenhet! Vart går egentligen gränsen? Hur mycket skulle du kunna lägga på en tröja som du veeerkligen älskar?

Posted in:





Skrivet av: kerstin

snygga kläder

Svar: tack! super snygga på :D
sanna hyvärinen

2014-10-13 - 11:02:08
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.