Fashionjoint

req naglar stockholm

akryl gel nagelterapeut utbildning req stockholm
Jag vill visa er lite bilder på hur skolan ser ut som jag går på. Så här är lite bilder både i salongen och i rummet där vi har lektion. Som ni ser så är den väldigt liten och rosa, haha! Till och med damsugaren och ALLT i köket är rosa och vi ska även få nya rosa stolar, craaazy haha!
 
Allt känns riktigt kul och spännande, men det är väldigt intensivt och vi har prov redan om två veckor på 70 sidor och på det praktiska i första delen manikyr. Sedan är det gel som står på schemat. På proven så får man ta med egen modell vilket känns skönt, då kan jag ta med mamma som jag tränar mycket på. Jag är väldigt trött när jag kommer hem då jag som sagt pendlar fram och tillbaka, så dagarna blir väldigt långa. Så cred till alla som pendlar fram och tillbaka varje dag! Vi har riktigt bra, roliga och kärleksfulla lärare och jag trivs jätte bra med dem fem andra tjejerna. Har ni några frågor?

Posted in: Nagelteraput utb.





Skrivet av: Matilda - tonårsliv i rullstol

Men åh vad mysigt det ser ut!

2014-10-10 - 20:32:24
Hemsida: http://skogsrusset.se
Skrivet av: marlene

kul!

2014-10-11 - 10:57:23
Hemsida: http://maarlenez.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.