Fashionjoint

real techniques - brallis.se

brallis real techniques

Dessa Real Techniques borstar är väldigt uppskattade inom skönhetsvärlden och det skrivs om dem överallt. Jag hade aldrig testat dem förns nu. Fick hem dessa ifrån Brallis.se i förra veckan och har nu hunnit testa dem några dagar. Till att börja med, vet ni hur stor skillnad det är att bara hålla i dessa, dem känns väldigt lyxiga om man jämför med andra borstar. Dem är supermjuka och inte stickiga som borstar lätt kan bli runt ögonen. Dem gör bra fördelning av sminket och är prisvärda. Jag älskade dem! Ett tips är om ni köper dem nu och gillar Brallis på FB, så får ni 5% på hela köpet.
 
I Travel essentials ingår(här):
1. Essential Foundation Brush (gul) som kan användas till både concealer och flytande foundation där du vill kunna variera din täckningsgrad.
2. Multi-Task Brush (rosa) använder du till puder, rouge och bronzer där du vill ha lite precision och samman tonat resultat. Min favorit v dessa tre just för att man kan använda den till flera delar av ansiktet.
3. Domed Shadow Brush (lila) är klippt toppad för att du enkelt ska kunna skapa konturer i globlinjen men ger dig även möjligheten att lägga ett tunt och fint lager ögonskugga över hela ögonlocket.

Posted in: Skönhet





Skrivet av: Oslofru

Så fina penslar :)

Svar: Ja verkligen, älskar färgerna :D
sanna hyvärinen

2014-10-14 - 11:43:28
Hemsida: http://www.oslofru.com
Skrivet av: Maja

Har deras expert face brush - älskar den!

Svar: Är den också till hela ansiktet? :)
sanna hyvärinen

2014-10-15 - 23:14:23
Hemsida: http://majannika.devote.se
Skrivet av: Nina H

De ser super bra ut.

2014-10-19 - 16:16:39


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.