Fashionjoint

okotber - den rosa månaden

rosa bandet
Idag kommer 20 stycken kvinnor få veta att dem har börstcancer, det är helt sjukt! Vi alla vet ju att oktober är en rosa månad. Då alla ska vara med och stödja alla kvinnors kamp mot bröstcancer. Varje krona räknas. Jag älskar när företag väljer att göra något bra under Oktober månad i samarbete med Rosa Bandet, speciellt när man kan köpa deras produkter i en rosa version. Se alla rosa produkter här.
 
Eleven är ett av alla företag som är med och samlar in pengar. Köp rosa produkter och 11 kronor per köp går till Rosa Bandet. Handlar du över 599 kronor, så får du en necessär på köpet. Gillar du Lindex på facebooksida, HÄR, så skänker dem 1 kr till Rosa Bandet för varje gillning.
 
Har ni köpt årets rosa band? Jag är sugen på den i rosa diamanter ifrån Guldfynd, så söt!

Posted in: Tips





Skrivet av: Maria Josefine

Hej, var in och röstade på din länk. Mest pga detta inlägg om bröstcancer, även om jag tycker att det som gör mest nytta är att donera en slant ;-) Ha det gott /Maria Josefine

Svar: Tack! Betyder jätte mycket!!
sanna hyvärinen

2014-10-03 - 15:17:36
Hemsida: http://mariajosefinen.blogspot.se
Skrivet av: Annsoh

Jätte fin blogg du har! :)

Svar: Tack:)
sanna hyvärinen

2014-10-03 - 17:56:29
Hemsida: http://annsoh.blogg.se
Skrivet av: julia

så bra att så många företag är med och bidrar :)

Svar: Ja, det är verkligen viktigt att folk är med och hjälper till, varje krona är somsagt viktig!
sanna hyvärinen

2014-10-04 - 13:59:42
Hemsida: http://jjuliees.blogg.se
Skrivet av: Petra

har röstat på dig nu

Svar: TACK! Betyder jätte mycket!
sanna hyvärinen

2014-10-04 - 14:12:28
Hemsida: http://brunetpetra.blogg.se
Skrivet av: Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Sv: Det skulle jag kunna göra!

Svar: Så tacksam!!!!
sanna hyvärinen

2014-10-04 - 14:16:29
Hemsida: http://beattriicee.blogg.se
Skrivet av: nina

Kolla bloggen om mitt inlägg :) fin blogg.

Svar: du har inte länkat din blogg?:)
sanna hyvärinen

2014-10-04 - 14:34:27
Skrivet av: linnea

Tycker det är så himla bra när företag också engagerar sig i sånt här!!! Det är jätteviktigt och alla kan försöka göra något..

2014-10-04 - 20:32:30
Hemsida: http://linneajosefin.forme.se
Skrivet av: maria

Ja varfor inte proppa i oss socker, kemikalieroch E-nummer, helt tvartemot en sund livsstil. varfor inte kopa en rosa hink och rosa nagelack som vid tillverkning sprutar ut CANCERFRAMKALLANDE medel! Vilken dum ide det vore att istallet for att kopa allt sant har skit, lagg pengar pa att stoppa tillverklingen av detta! Fattar inte att folk ar sa naiva 2016! Lagg pengar pa att framkalla cancer istallet for att motverka! Det later smart! Tack for mig

2016-11-02 - 00:26:43


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.