Fashionjoint

dirty works beauty

dirty works
Mini luxuries (perfekt julklapp!) / Travel bag / Eye mask / Eyeshadow brush / Eye cream
 
När jag stod på Ica Maxi här i Enköping, så blev jag positivt överraskad när jag såg att dem hade fått in lite Dirty Works produkter! Jag har aldrig testat dem själv men bara hört bra saker om märket. Har ni testat dem? 
 
Denna Eye mask ovan fanns där,och jag är sugen på att köpa en och testa. Ni vet man har ju sett på fimer hur dem ligger och slappnar av med ögonmasker på och mår perfekt sen? Jag vill också testa haha! Kostade bara 69 kornor, så blir nog att köpa nästa gång!

Posted in: Skönhet





Skrivet av: trollet

Ja, perfekt vill jag ha! =))

2014-10-10 - 12:41:07
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.