Fashionjoint

spetsbody - Hur matchar man?

Hur snygg är inte dessa bodys att ha till fest? (såklart med en underdel..) Men hur matchar man dem? Är sugen på att köpa den svarta, men vet inte riktigt vad jag ska ha till.. Är inte så sugen på att gå runt halvnaken, haha! Kanske till ett par jeans eller en svart vanlig tight kjol? Har ni några tips? Vad ska man ha för långärmat över?

Posted in: Mode





Skrivet av: Johanna

Snygga! Vart kommer bodyn ifrån?

Svar: båda är ifrån H&M : )
sanna hyvärinen

2014-11-21 - 09:30:58
Hemsida: http://passionforfashion.blogg.se
Skrivet av: Emma

Kanske högmidjade kostymbyxor :)

Svar: Åh ja det låter snyggt till :D
sanna hyvärinen

2014-11-25 - 20:00:05
Skrivet av: Emma

Lisaplace hade ju en liknande body o hon matcha det jätte snyggt med midjehöga kostymbyxor

Svar: Jasså:) Får kolla upp det! Tack :D
sanna hyvärinen

2014-11-26 - 21:31:43


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.