Fashionjoint

req gel naglar

bygga diana gel kunder lackgel lena nagelterapeut utbildning naglar naglar req
Lite bilder ifrån utbildningen - 1. Gel naglar som jag gjorde på Avin. 2. Våra nya produkter till gel utbildningen, som julafton, ihhh! 3. Jag får naglarna gjorda av Cristina.
 
Nu har vi som sagt börjat få lära oss bygga gel naglar och det är super roligt. Men såklart så är det svårare med gel än med lackgel, så det är mycket nytt att tänka på. Idag har jag suttit hemma och tränat på tippar och det går bättre och bättre för varje tipp, men jag har fortfarande så mycket att träna på! Tröstar mig med att vihar provet 2015, och då finns det ju gott om tid att träna! ;) På onsdag ska vi få lära oss bygga med mall, hoppas det går bra för på torsdag ska vi få kunder, åhh nervöst.

Posted in: Nagelteraput utb.





Skrivet av: Oslofru

Snygga ;D

Svar: Tack!! :D
sanna hyvärinen

2014-11-10 - 16:09:58
Hemsida: http://www.oslofru.com
Skrivet av: trollet

Så roligt!! Ser bra ut=))

2014-11-11 - 10:16:35
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.