Fashionjoint

julklappstips: gift boxes

The Healthy Box blogg julkalender gift box presentbox set
1. Daisy fresh set / 2. Everyday minerals blush box (älskar denna!!) / 3. Bronzing make up box 4. VS Travel case box / 5. Ciate nagellack / 6. VS Chocolate teae for two / 7. I Love best of the best collection
 
Vet ni vad jag älskar? När julen kommer med alla fina boxar, presentförpackningar och inslagningar. När november börjar så börjar alla dessa att trilla in i butikerna. Kolla bara dessa bilder ovan jag tog hos Lindex, man blir ju sugen på att shoppa alla dessa bara för dem är så fina.
 
Det bästa är att det finns boxar med allt i - skönhet, trosor, parfym, nagellack, pyjamas, saker till dig och din pojkvän, och så mycket mer! Priset av snyggaste-present-boxarna går nog till Victorias Secret.. Kolla bara här.
 

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.