Fashionjoint

hunter cheslea boots

Chelsea Boot
 
Vad tycker ni om den nya modellen av Hunter stöveln? Måste säga att jag tycker denna är mycket snyggare än den riktiga gummistövel varianten. Håller ni inte med? Kommer passa till så mycket mer! Sugen på att köpa att ha till vår och höst.

Posted in: Tips





Skrivet av: JUNITJEJ

Jag älskar den!

Svar: Mycket snyggare än orginalet tycker jag :D
sanna hyvärinen

2014-11-23 - 18:47:17
Hemsida: http://www.junitjejen.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.