Fashionjoint

everyday minreals - love at first blush

Jag har fått hem ett jätte sött Everyday Minerals kit ifrån Brallis.se med sex små rouge i olika färger. Visst är dem söta? Det första jag såg var den söta kartongen, men sedan kollade jag på dem olika färgerna som alla var i skimranade, vackra och kalla nyanser. Jag har alltid använt en och samma rouge i flera år så det var kul att testa få något och annat. Färgerna var jätte fina på huden och kabukin borsten var jätte mjuk! Detta kit var även med i mitt inlägg men julklappstips! Köp till din syster eller bästa kompis!

Posted in: Mode





Skrivet av: Bella

Ohh Najs :D

Svar: Verkligen jätte fina färger :) !
sanna hyvärinen

2014-11-23 - 15:13:38
Hemsida: http://rememberthiis.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.