Fashionjoint

dem perfekta ögonbrynen

1. Tweezer / 2. Brow Shaping & Defining Kit / 3. Mini Brow Rescue Kit
 
Vet ni vad jag känner i det här gråa vädret? Att en omgång hos frisören, massören och i solarier skulle sitta perfekt, så kanske man inte känner sig såhär tråkig som man lätt kan göra denna årstid. Är jag ensam om det?
 
En annan sak jag är jätte sugen på att testa är att besöka Rapide Brow Bar i Stockholm. Dit kan man gå för att få brynen noppade och snygga på en kvart eller en halvtimme, om man väljer den lyxigare varianten. Mina bryn är inte direkt markerade vilket jag vill att dem ska bli, dem är bara helt vanliga och jag tror att jag verkligen behöver hjälp för att hitta en form som passar mig! Kanske några sminktips också. Har ni varit där på en quickfix?
 

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.