Fashionjoint

anastasia contour kit

ansiktet film tips skugga sminka
Anastasia Contour Kit -  595 kr.
 
CONTOURING OCH HIGHLIGHTING. Det här har jag pratat om flera gånger i bloggen förr. Jag har berättat att jag vill lära mig att skugga ansiktet då det blir så himla stor skillnad än att bara lägga ett puder. Detta kit ovan finns med på in önskelista som kommer upp på bloggen under veckan. Du får 6 olika perfekta nyanser i detta kit, tre ljusare och tre mörkare, så du enkelt kan skulptera dina ansiktsdrag.
 
För någon vecka sedan köpte jag lite skönhetsprodukter i märket Mary Kay, då ingick en uppföljning med valfri smink lektion. Måste ta tag i att boka den tiden innan jag glömmer det. Då ska jag i alla fall be om att få lära mig mer om just detta.

Posted in: Skönhet





Skrivet av: Oslofru

Vill ha vill ha vill ha ;D hihi

Svar: Vi får flörta extra med våra karlar där hemma ;)
sanna hyvärinen

2014-11-27 - 12:23:30
Hemsida: http://www.oslofru.com


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.