Fashionjoint

3 svarta hos Monki

1. Kappa 700 kr / 2. Spets bh 120 kr / 3. Gympapåse 150 kr
 
Som ni märker är det svårt att hitta tid för bloggningen nu. Får dåligt samvete när uppdateringen är kass, men det gäller att prioritera och såklart kommer utbildningen före.
 
Sitter inne på Monki nu innan jag ska sova och kikar runt. Det bästa med Monki är ju helt klart priserna. Dem har alltid så bra priser på allt. Den här kappan ovan är så stilren och perfekt. Den vill jag testa men om jag har rätt så kommer den vara gigantisk på mig även i den lilla storleken, standard hos Monki tycker jag.

Posted in: Mode





Skrivet av: Jennifer G Sassi

Jag gillar kappan! Den är fin!
Jag hoppas du haft en suverän lov , vad gjorde du under lovet?
Jag önskar dig en trevlig fortsättning! :)

Svar: Jag har inte lov;)
sanna hyvärinen

2014-11-04 - 17:14:39
Hemsida: http://nattstad.se/jennifersassi
Skrivet av: kaffehörnan

snygg påse

2014-11-05 - 20:39:13
Hemsida: http://www.kaffehornan.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.