Fashionjoint

Tränings tips

fitspo gym insperation inspiration insporation träning
 
Tänkte eftersom att jag själv kommit igång väldigt bra med hälsa/träning och gymmat i 6 månader nu, vore det kul att dela med sig av lite tips: Gör ett inspokollage! Ha det som bakgrundsbild på tex mobilen, datorn eller printa ut det och sätt det på kylskåpet. Detta ger en kick och en påminnelse de dagar du känner dig opeppad. Oavsett om du vill gå ner i vikt, gå upp i vikt, bygga muskler, börja springa eller vad det kan vara, så gör ett kollage som passar dig. På mitt kollage har jag mycket god mat, frukt och härliga färgglada bilder på starka hälsosamma tjejer!

Posted in: Inspiration





Skrivet av: Jessica Högberg

bilder är bra påminnelser!

Svar: précis :D as bra pepp!
sanna hyvärinen

2014-05-04 - 12:03:59
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: hanna

bästa, jag vet inte hur mkt bilder jag har sparat på vältränade tjejer haha låter hur konstigt som helst men det peppar :P

Svar: Haha jag med! Speciellt på telefonen från instagram print scrn på alla typ :D
sanna hyvärinen

2014-05-05 - 23:17:05


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.