Fashionjoint

Snorkling tur

bahamas fiskar hotel melia bahamas nassau nassau paradise island simma med hajar snorkla
Pa den har on spelade dem in Scooby Doo och det var en kandis som agde on nu, men kommer inte ihag vem :) Dem berattade att nar han hade fester sa hordes det enda till Nassau!

Igar sa akte vi en battrip for att snorkla bland massa fina fargglada fiskar och hajar. Jag filmade under vattnet lite, men bara nar vi snorklade pa forsta stallet bland fiskarna. Ska forsoka klippa ihop filmen sen tillsammans med klipp ifran hela resan! Det var jatte haftigt och riktigt kul. Nar vi skulle snorkla bland hajarna sa var alla lite spanda da vi hade fatt skriva under att det var varat eget ansvar och ifall om det skulle handa nagot sa var det inte deras fel, haha! Vid hajarna sa var vi inte i vattnet sa jatte lange, bara till deras mat bur nere pa botten var slut, sen fick vi skynda oss upp :)
 
Idag sa ska vi boka en tid for att aka och simma med delfinerna, fragade aven om grisarna som jag velat aka till sa mycket, men visa sager att dem har dott nu, ska fraga lite andra folk med for att vara 100 procent saker. Nu blir det sol och bad och en annan bat trip till on mittemot for att att pa restaurang osv!

Posted in: Bahamas 2014





Skrivet av: Jessica Högberg

Delfiner hade jag gärna simmat med, men hajar... nja... ;)

Svar: haha vi var inte nere sa lange vid hajarna :)
sanna hyvärinen

2014-05-05 - 12:25:42
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.