Fashionjoint

Midsommarklänning 2014

2014 film tips midsommarklänning tips
 
1. Lotte Shiny Dress - Monki / 2. Blomkrans - Madlady / 3. Keisei Dress - Aritzia / 4. Figursydd klänning - H&M / 5. Lancome läppstift / 6. Lavendel - Zara / 7. Tone Dress - Monki / 8. Eva Chiffon - Boohoo / 9. Vendela klänning - Madlady / 10. Melodique Romper - Aritzia / 11. Blomkrans - Madlady / 12. Anne Klänning - Rut & Circle / 13. Bellamy Dress - Aritzia / 14. Urringad rygg - Zara / 15. Oh My Love - Urban Outfitters
 
Med dessa klänningar ovan i vitt, i färg, i blommigt så blir du midsommarchic. Midsommar börjar närma sig och min kompis Mia önskade ett inlägg med tips på klänningar att ha på sig då, så idag när jag är hemma med migrän och inte haft något bättre för sig så passade jag på att göra ett stort midsommar kollage till er. Förra året hade jag på mig denna och året innan också en klänning, i år tänkte jag köra på en färgglad jumpsuit/romper, som jag tänker visa någon annan dag. Matchas såklart bäst med blommor i håret.

Posted in: Inspiration





Skrivet av: Maya Lundberg

Så himla fina saker!! Undrar ifall du skulle vilja göra ett länkbyte? Brukar inte göra det men din blogg är så himla fin, det skulle vara kul med lite nya läsare för oss båda också :) Har run 3500 unika men om du mailar mig kan jag skicka bild på min statistik, kram:)

Svar: Hej! Visst kan vi göra det, brukar inte heller göra det men gillar innehållet på din blogg! :) min mail på datorn krånglar just nu tyvärr, men vi kanske kan skriva här tills den blir bättre? När vill du göra länkbyte isf? Ska vi göra samma dag? Hur tycker du? Mvh Sanna H :)
sanna hyvärinen

2014-05-28 - 08:07:47
Hemsida: http://mayalundberg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.