Fashionjoint

Just nu

 
Gårdagen blev riktigt lyckad och alla hade jätte kul. Det slutade med att vi gick hem till Emils syster för vi skulle ha efterfest, men direkt när jag kom dit så kom jag på att jag ville hem och sova. Sov ut riktigt länge och nu har jag firar lite morsdag här hemma. Jeffery och jag passade på att gå ut i det fina vädret, så vi har nu tagit md en filt och satt oss på baksidan. Kolla i videon vad busig hund jag har, han ska alltid rulla i maskar, så äckligt men så kul att se haha!

Posted in: Vardag





Skrivet av: frida christina

Men så söt!

Svar: Hihi jag vet åh:D
sanna hyvärinen

2014-05-27 - 08:25:36
Hemsida: http://fridachristinas.devote.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.