Fashionjoint

JFR Rosbustier

bustier jfr
 
Idag tänkte jag dela med mig av en storsäljare ifrån JFR. Hur vacker är inte dessa? Perfekt bustier med söta rosor på! För vardag eller fest - jeans, shorts eller kjol. Första gången dem fick in denna så tänkte jag beställa, men hade beslutsångest över vilken färg, så dem hann ta slut. Idag tänkte jag faktiskt klicka hem en, men åter igen - färg? Alla är så fina! Den kostar bara 299:-, så passa på innan dem tar slut!
 
Idag var det tydligen röd dag, så jag var ledig ifrån jobbet. :) Är hemma hos Emils mamma tillsammans med Emil, Stefan, Alban, Macke och Crille kom nyss, det är fullt hus här idag. Det görs barbequesås till ribsen som ska ligga på grillen några timmar till och jag har hjälpt Emil att bygga ute kök till deras nya altan. Älskar att umgås med dem här tokarna.
 
Ps. Bakdörren blåste precis sönder på mitten, herrejävlar vad det blåser, helt sjukt.. Undra vad maggan kommer säga hahah..

Posted in: Vardag





Skrivet av: Ida Husberg

Dem är så sjukt snygga!

Svar: Åh håller verkligen med! Men undra vilken färg man ska köpa..? Lutar åt svarta, lätt att matcha. ;)
sanna hyvärinen

2014-05-29 - 22:14:06
Hemsida: http://www.idahusberg.for.me
Skrivet av: Moa Andreasson

SKulle nog valt rosa eftersom då ser man rosorna tydligt plus att det verkligen ser ut som rosor :))

Svar: Ja precis den är super vacker :) lutar åt ros eller svart :)
sanna hyvärinen

2014-05-31 - 14:06:41
Hemsida: http://megapixell.blogg.se
Skrivet av: hanna

åh superfina, måste kolla in dessa! :D <3

Svar: gör det :D
sanna hyvärinen

2014-06-02 - 12:08:24


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.