Fashionjoint

Godnatt från Paradiset

vindögdtrött? 

Idag har vi solat, snorklat, solat och snorklat haha, så skönt! Sedan tog vi bussen till down town och åt en snabbis. Sitter i Lobbyn och använder wifiet lite, läser lite bloggar och kollar bilder på Jeffery min älskade hund och Pontus, min kusins barn. Saknar dem så mycket :)! Men vill ändå inte lämna det här underbara stället. Men ännu ska vi inte tänka på det då vi har 3 dagar kvar här, imorgon ska vi åka till ön Blue Lagon och simma med delfiner, en dröm som kommer gå i uppfyllelse! Ville bara säga godnatt! Godnatt!

Posted in:





Skrivet av: MATILDA

fin :)

Svar: Tack!! :D
sanna hyvärinen

2014-05-07 - 10:04:22
Hemsida: http://matildays.forme.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.