Fashionjoint

Bars & Melody

Bars and Melody Britain's Got Talent Charlie Lenehan och Leondre Devries
 
Jag ska strax kila ner till jobbet, men måste visa er detta klipp ifrån Britain's Got Talent. Jag lovar ni kommer bli så rörda att ni gråter, det gjorde i alla fall jag. Charlie Lenehan och Leondre Devries, aka Bars and Melody, rappar och sjunger om Leondres kamp mot mobbarna. Lyssna på texten och hör hur duktiga dem är! Jag blev verkligen rörd och hoppas att dem vinner hela skiten och kan sprida detta budskap och hjälpa andra i samma situation. Sen är dem ju super söta också! Vad tyckte ni?

Posted in: Musik





Skrivet av: ☆Joanna☆

SÅ DUKTIGA!:D

Svar: Ja sjukt duktiga blir tårögd!
sanna hyvärinen

2014-05-20 - 18:31:48
Hemsida: http://joannas.webblogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.