Fashionjoint

BAHAMAS VIDEO

3:40 Haha "Nation flower of Bahamas?" "Marijuana" hahaha
 
Äntligen så har jag packat ur väskan och fixat och donat hemma. :) Här är videon ifrån bahamas, lite klipp ifrån flygresan dit & hem, våran snorkel båttur bland fiskarna, när vi solar på stranden, innan vi ska få simma med delfinerna och massa mer! Längtar redan tillbaka, inte så konstigt - det är ju paradiset. Nu ska jag ta det lungt framför datorn och dränka mig i bodylotion, flagnar massor, jag som vill vara såhär brun året runt! :D

Posted in: Bahamas 2014





Skrivet av: Anonym

Gud så underbart ni verkar haft de! :D inte alls avundsjuk;) vet inte om jag vill träffa dig haha, jag kommer ju vara som ett spöke bredvid dig som säkert är brun som en pepparkaka haha. ;P Härligt slut på videon, killen som säger hej då :D
puss

Svar: Nej då jag är inte så brun i ansiktet :D mest kroppen haha!
sanna hyvärinen

2014-05-12 - 16:55:44
Skrivet av: Gunilla

Å vad härligt och kul ni har haft. Gud vilken fin bikini du har, och vad fin du är i den.
Kram kram <3 moster Gunilla

Svar: Ja :D underbart! Tack :D
sanna hyvärinen

2014-05-12 - 17:29:34
Hemsida: http://brunettgundas.blogg


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.