Fashionjoint

Vinn 500 kr att shoppa skor för!

 
Jag har lottat ut presentkort på Footway förr, och kände att det var dax igen! Nu när vintern smällt bort (förhoppningsvis!) och värmen börjar komma så kan det behövas ett par nya vårskor, eller hur? Så nu har ni chansen att vinna 500 kronor hos Footway.se! Mina favortier är dem ovan. För att vara med och tävla ska ni gör följande:
 
- Gilla min blogg på facebook och följ mig på bloglovin.
- Följ @Footway på instagram
- Lämna en kommentar och skriv att du är med, med din mail.
 
Tipsa gärna om tävlingen på din blogg (men det är inget måste). Tävlingen avslutas om en vecka, den 13 mars.

Posted in: Tävlingar & rabatt





Skrivet av: Emma F

Jag är helt klart med! Följer dig på bloglovin sen tidigare, har gillat dig på facebook och följt på instagram. :)

2014-03-06 - 11:06:28
Skrivet av: Josefine Puska Wallström

Jag har gjort allt som behövts! :)

2014-03-06 - 13:36:36
Hemsida: http://www.nattstad.se/ppuska
Skrivet av: hanna

kul med skotävling ;D jag är med! <3

2014-03-06 - 21:57:31
Skrivet av: Sanna

Jag vill väldigt gärna vara med och tävla, men kan tyvärr inte följa på instagram då jag saknar det och inte kan få ner det. Hoppas dock verkligen man kan vara med ändå och tävla för jag följer givetvis fantastiska Footway på Facebook (Sanna Kaakinen).

Följer även din blogg via Bloglovin sedan länge och gillar din sida på Facebook.

Kram Sanna

2014-03-07 - 00:54:34
Hemsida: http://mammasvardag.se
Skrivet av: Moa Andreasson

Jag är såklart med och tävlar, följer dig sen tidigare på bloglovin och gillar också på facebook. Följer dem även nu på instagram, hoppas verkligen på vinst nu när nians avlsutning och två dop kommer senare i vår/sommar :))

2014-03-07 - 16:01:42
Hemsida: http://megapixell.blogg.se
Skrivet av: Anonym

Jag är med:) [email protected]
Skulle verkligen behöva ett par nya skor:/ mina är lite trasiga och slitna och jag letade efter ett par fina skor men hittade Inge fina som jag ville ha ute på stan här jag bor:((

2014-03-07 - 18:42:22
Skrivet av: jenny

Jag är gärna med och allt som ska göras är färdigt! :)

2014-03-10 - 08:10:55
Hemsida: http://jennytamnhed.forme.se
Skrivet av: care69

Jag är gärna med!
FB C Care Regn
Följer redan på BL.
Instagram: camreg

tipsat.
http://care69.blogspot.se/2014/03/13-mars-vinn-500-kr-att-shoppa-skor-for.html

care69(at)live.se

2014-03-11 - 19:44:44
Hemsida: http://care69.blogspot.se/
Skrivet av: Johanna Mårtensson

Hej !

Jag är självklart med gillar på FB och följer på bloglovin (johanna mårtensson)

Och såklart även på instagram (jomininez)

Hoppas jag blir en lycklig mamma som vinner då alla pengar går till att köpa till dottern och jag får gå i min trasiga gamla tråkiga skor. Klart att jag även vill köpa ett par skor som matchar lillans fräna coola lila skor:)

2014-03-12 - 12:45:13
Skrivet av: Marie L-m

Åh, det börjar bli dags att byta ut pjäxorna
mot något mer vårligt och vårlikt...
Så hoppas på att snart få "strutta" omkring
i ngt betydligt "snajsigare"...
Följer på fb (Marie L-m)
Bloglovin ragna_marie
och insta marielyander....

Ha det så fint/ Marie

2014-03-12 - 22:10:05
Skrivet av: liselotte

Är gärna med och tävlar om denna toppenvinst.
Gillar din blogg på facebook, liselotte andersson
Följer din blogg på bloglovin sedan tidigare
Har tyvärr ej instagram, så kan ej följa där, hoppas det är okej ändå.
Mvh Liselotte

2014-03-15 - 17:37:43
Hemsida: http://liselottess.blogspot.com


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.