Fashionjoint

Victoria Secret Gift Set

 
Jag blir alltid lika glad när jag hittar saker som jag vet är perfekta för någon i min närhet. Den här boxen med sex olika produkter från Victorias Secret är perfekt för en vän som alltid velat testa VS men inte vill lägga pengar på det. Tycker att 339 kronor är mer än värt med tanke på hur mycket dom annars kostar. Här finns setet att köpa. 
 
Ikväll tänkte jag göra ett i-min-väska inlägg, låter det bra?
Nu ska jag skynda mig ner till stan till frisören!

Posted in: Tips





Skrivet av: MATILDA

älskar love spell!

2014-03-25 - 08:51:46
Hemsida: http://matildays.forme.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.