Fashionjoint

Surf Pants @Vila

 
Mina älskade nya byxor ifrån Vila, dem är super sköna och passar perfekt att ha både som fin byxor och chillbyxor hemma. Dem är super tunna i tyget så kommer vara dem ultimata byxorna för sommaren då dem är så svala. Så det är ett tips om du inte gillar att gå runt och svettas i tighta jeans om sommarkvällarna! Gått runt i dem hela dagen! Dem finns här för er som också vill köpa! 

Posted in: Shopping





Skrivet av: KassandraPalma

Så fina!!

Svar: tack så mycket hjärtat: D
sanna hyvärinen

2014-03-31 - 17:19:51
Hemsida: http://kasssandra.blogg.se
Skrivet av: Julia

Hej!! Jättefin blogg!! Men måste bara få fråga såg att du använde Your Tea, använder du det fortfarande? Vad tyckte du? Funkade det?

2014-03-31 - 19:34:48
Skrivet av: Julia

Hej!! Jättefin blogg!! Men måste bara få fråga såg att du använde Your Tea, använder du det fortfarande? Vad tyckte du? Funkade det?

Svar: Jag gjorde ett helt inlägg om det här på bloggen :)
Jag testade att dricka teet en vecka (mamma med, men längre) och de vi märkte direkt var att både fick mer energi och orkade mer och blev inte lika trötta. Jag kände mig inte heller lika sugen på att små äta säkert för att man var mätt på allt te haha. Magen blev plattare det såg man och även det på låren lite. Man känner sig smalare då magen inte alls är uppblåst som den brukar vara efter måltider. Men läs inlägget jag skrev här: http://fashionjoint.se/2014/february/tiny-tea-tox-1-vecka.html#comment

och fråga om du undrar något! :)
sanna hyvärinen

2014-03-31 - 19:34:49


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.