Fashionjoint

Sabo Skirt love

Hej! Idag har jag varit på skojakt med mamma, vi har letar nya snygga träningskor, men eftersom utbudet här i Enköping är så deprimerande, så fick vi såklart inte med oss något hem. Men vi åkte ner på stan också och kolla en snabbic och fick med mig hem ett par saker ifrån stan som jag tänkte visa någon annan dag. Ett par byxor (inte jeans), ett gel nagellack och en VS body mist. Jag är så jäkla förkyld, är egentligen sjuk och borde ligga hemma i sängen men blir så rastlös då! Nös nyss 10 gånger på raken...
 
Idag satt jag på balkongen på eftermiddagen och det var 30(!!) grader där, helt sjukt! Nu är jag glad, när värmen är här. ♥ Det ända som saknas nu är ett unlimited giftcardSabo Skirt så jag kan shoppa allt på bilderna ovan! Vilken är eran favorit?

Posted in: Vardag





Skrivet av: hanna

ååh va snyggt, vill ha så mkt nu! men har köpförbud buhu haha :( ska du köpa något fint söt?

Svar: Nej inte därifrån nu i alla fall! Jag och Emil ska utomlands nästa månad så ska föröka vänta tills efter isf! :)
sanna hyvärinen

2014-03-28 - 21:59:06
Skrivet av: hanna

vad härligt, vart ska ni åka? :) minns inte om du skrivit det.

Svar: Hat interaktivt det ännu :) men vi är typ 80% säkra på bahamas :)
sanna hyvärinen

2014-03-29 - 10:13:04


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.