Fashionjoint

Pink roses

blommor bukett etsy fejkblommor fina rosa rosor verkliga
 
Jag gjorde om lite i mitt rum för någon dag sedan. Rensade bort så mycket att det kändes lite tomt på vissa ställen. Kikade på Etsy efter ett par perfekta fejkblommor för 300 kronor, helt okej pris tänkte jag eftersom dem var svinfina och såg jätte verkliga ut. Men sen när jag gick vidare till kassan så såg jag att frakten skulle bli 300 kr(!). Tyckte inte att allt var värt 600 kr.. Så igår när jag åkte hem ifrån jobbet så köpte jag med mig dem färggladaste rosorna jag kunde hitta. Innan så har jag alltid skickat ut blommorna mamma ställt in lika fort som dem kom in. Men nu kan jag inte annat än bara älska blommor. Det lyfter upp rummet så mycket mer. Speciellt rosor, dem är så vackra och färgstarka. Det jobbiga är att när dem vissnar så kommer jag vilja köpa en bukett igen, det kommer bli dyrt i längden... haha.
 
För att se hela mitt rum, klicka här.

Posted in: Vardag





Skrivet av: Gunilla

Hej, ja visst blir det mycket trevligare med blommor. Jag blir så arg att mina tulpaner vissnar så fort. Skulle också vilja ha fejk, som ser verkliga ut. Det kanske finns på Blomsterlandet (tror det heter så, alltså gamla Växtriket).
Kram <3

Svar: Hah ja du och jag får åka dit och kolla ngn dag :)!
sanna hyvärinen

2014-03-04 - 13:05:14
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se
Skrivet av: Mikxki

Riktigt fina bilder :)

Svar: Tack så mycket!!
sanna hyvärinen

2014-03-06 - 15:32:20
Hemsida: http://mikxki.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.