Fashionjoint

Mikoh Swimwear

Jag har spenderat morgonen och dreglat framför Mikohs hemsida, kollat deras lookbook, kollat shopen och jag blivit förälskad i videon ovan och modellen. Jag ska flytta utomlands och leva i deras bikinis och kläder, älskade allt på deras hemsida och fick en ny favorit varje sekund. Innan jag och Emil åker utomlands måste jag klicka hem något härifrån! I förra veckan fick jag ett okej av min chef för att åka iväg innan sommaren, så nu gäller det bara att hitta ett perfekt resmål! Åhhh!

Posted in: Inspiration





Skrivet av: Melanie

Såå fina!

Svar: Jag vet! Man längtar inte liiite till sommaren nu! :(
sanna hyvärinen

2014-03-17 - 12:28:54
Hemsida: http://melanief.webblogg.se
Skrivet av: hanna

men åh vad fint, vill ha massa nya bikinis!! <3 :D

Svar: jaa :D så kul!
sanna hyvärinen

2014-03-17 - 17:11:54


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.