Fashionjoint

Melodifestivalen

melodifestivalen
Förlåt för tråkig mobil bild, datorn hade jag inte med mig till Emil!

Sitter och kollar på melodifestivalen. Om inte Sanna Nilsen vinner blir jag arg. Hon är den ända som är värd att representera Sverige med den rösten och refrängen! Sen så älskar jag Panetoz låt, värsta sommarplågan, men den är på svenska så blir svårt att skicka vidare den då det blir svårt för dem andra länderna att förstå vad den handlar om. Om Sanna inte skulle gå vidare så hoppas jag Ace Wilder går vidare :) diggar hennes stil som är unik och låten är super skön! Dem tre är mina favoriter! Vilka är era? 

Edit: Jaaaaaa!! Woooop! Sverige skickar en BRA låt i år! 

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.