Fashionjoint

Hello blond hair

 
Absolut!
 
 
Fick en fråga om jag kunde visa hur mitt hår blev efter jag hade vart hos firsören och slingat och klippt - så här är den nya färgen. Eller nya och nya, detta är samma slingor jag alltid kör på. Ville klippa myyycket kortare än jag brukar, så det blir tjockare och sedan rakare i topparna men är hur som helst nöjd ändå, det är ju såhär jag brukar göra. Tror inte min frisör förstod att jag ville göra något annorlunda, jag är så himla dålig på att förklara. Men det får bli nästa gång! Eller till sommaren så kanske jag kapar det rejält!

Posted in: Vardag





Skrivet av: sonny

Va med i dagens blogg http://sonnya.blogg.se/2014/march/dagens-blogg-2.html

2014-03-26 - 15:51:23
Hemsida: http://sonnya.blogg.se
Skrivet av: elin

Jättesnyggt! Är du född som blondin? :) jag självb har egntligen mörkbrunt hår men har nu testat att bli blond, mitt kastar dock ut mycket "värme" så jag tycker det är svårt att behålla den där fräscha känslan.

Svar: Ja det är jag, men med åren har det blivit mörk blond :) men trivs bättre i lite blondare som på bilden, som jag hade när jag var yngre :) Känner igen det där!
sanna hyvärinen

2014-03-26 - 16:16:05
Hemsida: http://beyondblue.blogg.se
Skrivet av: hanna

ser jätte fint ut :) <3 måste med till frisören snarast haha usch förra sommaren klippte jag mig hur sjukt :P

Svar: haha för mig kan det också bli så ibland kan det gå ett år mellan frisörbesöken, ibland 3 månader! Haha :D
sanna hyvärinen

2014-03-26 - 22:58:29


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.