Fashionjoint

En väldigt bra dag

Såhär vill jag gå klädd
 
Imorse tog jag sovmorgon och sedan joggade jag hem ifrån Emil hem till mig. Sedan har mamma och jag haft en helt underbar mor och dotter dag på stan, vi har skrattat åt allt möjligt så vi inte kunnat andas. Shoppat lite kläder och köpt lite presenter. Nu luktar det pannkaka i hela lägenheten, mums! Sen blir det gymmet innan jag ska hem till Emil. Perfekt dag enligt mig, har även hunnit suttit på balkongen och försökt njuta av solen, det blåser lite för mycket fortfarande. :) Shoppade världens snyggaste bomberjacket idag, så imorgon måste jag visa både den och kappan! Lova att kika in här då?

Posted in: Vardag





Skrivet av: Saga

Var är jeansen ifrån? :)

Svar: River Island :)
sanna hyvärinen

2014-03-14 - 16:01:25


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.