Fashionjoint

AVICII ♥

avicii konsert tele2 2014 konsert smink kim kardashian cheek video make up tele2arena truetour video
00:54 ♥ Alltså den känslan.. ♥
 
 
Konserten var helt underbar. Avicii levererade verkligen, helt underbart bra är han. Om ni får chansen att gå på hans konsert någon gång, så gör det! Hela publiken var så taggade, och på så bra humör, det kändes verkligen. Som ni märker i videon så är Sandra och jag något övertaggade hehe! (Haha även om det inte ser ut som de när jag frågar om hon är det, haha "jaa..." Men hon fattade inte att jag filma, haha) Jag tror att om vi inte hade smugglat oss in på dansgolvet så hade det inte vart lika kul, dem som satt dansade inte så jätte mycket och det var ju det vi ville göra. Så när vi väl var där så ångrade vi oss att vi inte hade plaster på dansgolvet, så jag lovade Sandra att jag skulle få in oss på golvet, och det lyckades jag med också.  Frågade några tjejer som stod på andra sidan staketet om vi kunde låna deras biljetter för att komma in.
 
Tyvärr så var Sandra och jag tvugna att ta taxi till stationen innan han hade slutat spela, men jag kommer garanterat gå och kolla på honom igen om jag får chansen! Var även tvungen att ta med ett klipp på en tjej som ASGARVAR på tåget hem, haha alla på tåget vart så fnittriga pga av hennes sköna garv. Men man mår som man förtjänar idag, jag menar inte att jag drack för mycket utan jag ramla två gånger och stuka foten båda gångerna, klantigt jag vet. Min fot är stor som en fotboll.. Emil säger att det kommer lägga sig, men känns inte så nu när jag inte ens kan stödja på foten. Jaja, nu ska jag kolla på Top Model Sverige som jag missade något avsnitt av. Ha en fin dag allihopa! ♥

Posted in: Vardag





Skrivet av: Alvis

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

2014-03-02 - 13:06:03
Hemsida: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.