Fashionjoint

Tunna axelband

tunna axelband
Tre nya favoriter i garderoben. Kunde inte låta bli och köpa alla tre när jag såg dessa på H&M. Hur ska man kunna välja en av dessa när alla är så snygga? Älskar dem och bodde nästan i dem på Bahamas och kommer göra det även i sommar. Dock fick mamma sy in varje band 4 cm då jag inte ville flasha börsten, annars sitter dem som en smäck och passar perfekt när man är brun. Älskar dem tunna axelbanden. ♥

Posted in: Shopping





Skrivet av: pineapple resort

Jättefina!! :D

2014-06-03 - 13:46:32
Hemsida: http://www.pineapple-resort.com


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.